
Nauka przez zabawę
Zabawa w naukę
Oferta edukacyjna
W tych zajęciach dzieci uczestniczą w ramach wychowania przedszkolnego


Język angielski
Naszym celem jest wprowadzanie dziecka w świat języka angielskiego równolegle do języka polskiego tak, aby angielski nigdy nie stał się dla niego językiem obcym.


Zajęcia ruchowe


Rytmika


"Kodowanie na dywanie"
Celem zajęć jest rozwijanie u dzieci przede wszystkim umiejętności współpracy, logicznego myślenia


Logopedia / Logorytmika
Zajęcia obejmują zarówno profilaktykę (zajęcia grupowe) oraz terapię logopedyczną (zajęcia indywidualne). Podczas zajęć szczególną uwagę przywiązuje się do ćwiczeń oddechowych, ćwiczeń narządów mowy, słuchowych i logorytmicznych oraz ćwiczeń koordynacji słuchowo-wzrokowo-ruchowej.


Zajęcia plastyczne / sensoplastyka
Podczas tych zajęć dzieci rozwijają twórcze myślenie oraz wyobraźnię, kształtują pamięć wzrokową
i zręczność manualną, a przede wszystkim dostarczają dzieciom satysfakcję i zadowolenie z własnego dzieła.


Koncerty muzyczne


Zajęcia kulinarne
Celem zajęć kulinarnych jest nauczenie dzieci czerpania radości ze wspólnego przygotowywania posiłków oraz wyrobienie nawyków zdrowego odżywiania. Podczas tych zajęć dzieci rozwijają swoją kreatywność, samodzielność oraz sprawność manualną, a także uczą się planowania swoich działań.


TUS
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) to forma terapii
realizowana w małej grupie. Dzieci uczą się jak budować satysfakcjonujące
relacje z innymi, jakie zachowania są społecznie akceptowalne,
a jakie nie, jakich granic nie należy przekraczać. Uczą się odczytywać
i nazywać emocje, gesty i mowę ciała.


Zajęcia rewalidacyjne
Zajęcia dodatkowe Na te zajęcia można zapisać dziecko odpłatnie, organizowane są na wniosek rodziców

Nauka pływania

Taniec dla dzieci
_
Bierzemy udział w następujących projektach:






W efekcie pracy edukacyjnej nasz absolwent będzie:





Posiadać:
zdolność do obdarzania innych uwagą i porozumiewania się w zrozumiały dla nich sposób,
wyobrażenie o obowiązkach i prawach wynikających z pełnienia różnych ról w środowisku min. roli ucznia,
podstawową wiedzę o świecie;
Umieć:
cieszyć się z własnych osiągnięć i odczuwać satysfakcję, gdy samodzielnie wykona zadanie,
swobodnie komunikować się zarówno z dorosłymi jak i rówieśnikami,
próbować podejmować dialog z osobami mówiącymi w innych językach;
Rozumieć, znać, przestrzegać:
prawa dziecka i prawa innych ludzi,
zasady bezpieczeństwa, zasady higieny, dbałości o zdrowie i sprawność fizyczną,
zasady kultury współżycia, postępowania,
kulturę i dziedzictwo własnego regionu, symbole narodowe,
potrzebę szanowania przyrody i środowiska;
Nie obawiać się:
występować publicznie - reprezentować grupę, przedszkole,
chwalić się swoimi pomysłami, osiągnięciami, sukcesami,
wykazywać inicjatywy w działaniu,
wyrażania swoich uczuć;